Experiència Cristiana i Comunicació

El programa d’activitats de la Fundació Claret té per finalitat promoure la vivència, la pràctica i la comunicació de la fe cristiana en la societat i cultura actuals.

Objectius:

• Ajudar a viure i comunicar un cristianisme que doni sentit a les diverses situacions de la vida, tant les més quotidianes com les més transcendents

• Ajudar a trobar llenguatges significatius i entenedors a l’hora de formular, celebrar i transmetre la fe.

• Oferir espais de reflexió, crítica als processos d’evangelització, per tal que sorgeixin realment d’una experiència viscuda i trobin els llenguatges més adequats.

• Analitzar els llenguatges i les diverses experiències espirituals que transmeten els mitjans de comunicació social i proposar la manera més adient de comunicar-les.

• Oferir una permanet reflexió interdisciplinària sobre l’experiència i la comunicació de la fe cristiana.

Per més informació Secretaria de la Fundació Claret Roger de Llúria 5, entresol 08010 Barcelona Tel. 933 429 079 – Fax 933 425 659 Horari d’atenció: Matins: de 9 a 14:00 h. (de dilluns a divendres) Web: www.fundacioclaret.org – E-mail: info@fundacioclaret.org