Qui som?

Fundació Claret
Experiència Cristiana i Comunicació

Visió
A la Fundació Claret, més enllà de les creences religioses que ens guien i mouen, creiem en els valors humans com a motor social i de canvi envers una societat més sostenible, justa i fraterna per a tothom. I creiem que la família és l’espai privilegiat on es viuen i transmeten aquests valors.

Missió
Fundació Claret és una entitat no lucrativa que vol contribuir al desenvolupament de persones autònomes, solidàries i joioses, capaces de construir un món sostenible, solidari i fratern mitjançant la promoció de la vivència, la pràctica i la comunicació de valors humanitzadors i de forma específica de la fe cristiana en la societat i cultura actuals. Ho vol fer des d’una perspectiva oberta, de respecte i diàleg, privilegiant l’àmbit de la família.