27/10/16. Missioners i missioneres catalans arreu del món

La Fundació Claret, en col·laboració amb l’Observatori Blanquerna i l’URC va organitzar l’acte «Missioners i missioneres catalans arreu del món»; durant el qual es va presentar el projecte missioners.cat, el primer mapa interactiu de missioners/es catalans al món. Hi van participar Màxim Muñoz, President de la Fundació Claret i de la URC, Míriam Díez, directora de l’Observatori Blanquerna de Comunicació Religió i Cultura, Jordi Sànchez, coordinador de projecte missioners.cat, i el P. Lluís Llamas, missioner claretià destinat al Brasil, que explicà en primera persona la seva experiència missionera al país llatinoamericà.

Podeu recuperar aquestes intervencions en aquest vídeo:

Crònica de l’acte per Església de Barcelona: